Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش طرح افشان ، فرش به روز و زيبا ، فرش ماشيني بدون ترنج ، چيدمان آسان دكوراسيون ، قالي كاشان ، فرش ماشيني كاشان فرش طرح افشان ، فرش به روز و زيبا ، فرش ماشيني بدون ترنج ، چيدمان آسان دكوراسيون ، قالي كاشان ، فرش ماشيني كاشان

فرش افشان کاشان

ويژگي هاي فرش طرح افشان كاشان

 

فرش ماشيني داراي تنوع بسيار بالا در طرح هاي بافته شده است . از ميان طرح هاي فرش ، فرش طرح افشان كاشان يكي از پرطرفدارترين طرح هاي مجموعه قالي كاشان است. اين طرح فرش بسيار زيبا، داراي اين ويژگي منحصر به فرد است كه ترنج وسط فرش از آن حذف شده است . دراين مقاله، شما را با ويژگي هايي كه فرش طرح افشان را پرطرفدار كرده است، آشنا خواهيم كرد.

فرش طرح افشان، به روز و همه پسند

يكي از ويژگي هاي بسيار جالب توجه فرش افشان اين است كه با وجود اصالت اين طرح فرش ، باز هم مورد توجه و به روز است. حذف ترنج وسط، طرح افشان را از نظر ظاهري تا حدي به فرش هاي مدرن نزديك كرده است. علاوه بر اين كه گلهاي سنتي و اصيل فرش كاشان همچنان در اين طرح فرش خودنمايي مي كنند.
با اين توضيحات، فرش طرح افشان كاشان، هم مورد توجه خريداراني قرار مي گيرد كه به طرح هاي سنتي فرش علاقه دارند و هم مورد پسند كساني است كه تمايل دارند تا حدي به سمت دكوراسيون مدرن حركت كنند. اين ويژگي مخصوصا فرش طرح افشان را مناسب خانه هايي مي كند كه از عناصر سنتي و مدرن به طور همزمان بهره برده اند.

فرش طرح افشان، خانه را بزرگتر نشان مي دهد

به دليل حذف ترنج وسط از فرش طرح افشان، اين فرش، فضاي خانه شما را بزرگتر نشان مي دهد. دليل اين امر اين است كه فرش طرح افشان، فضاي زمينه پيوسته بزرگتري با گل هاي ريزتر نسبت به فرش ترنج دار دارد. همين گلهاي ريز در زمينه بزرگ، براي بيننده خطاي ديد ايجاد مي كند و فضا را در نظر او بزرگتر جلوه مي دهد. اين ويژگي بسيار مطلوب خريداراني است كه در خانه هايي با اتاق هايي نسبتا كوچك زندگي مي كنند.
البته اگر باز هم به دنبال بزرگتر نشان دادن فضاي اتاق هستيد، مي توانيد به سراغ فرش هاي افشان با زمينه هاي روشن، مثل فرش زمينه كرم و فرش زمينه ترمه اي باشيد.

فرش طرح افشان، آزادي بيشتري در چيدمان به شما مي دهد

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه پس از اين كه مبلمان را بر روي فرش خانه خود چيده ايد، به نظرتان آمده است كه تقارن طرح فرش به دليل اين كه بخش هايي از آن توسط اثاثيه خانه پوشيده شده است، به هم خورده است. يكي از راه ها براي جلوگيري از اين پديده اين است كه اول مبلمان را بچينيد و سپس فرش ها را در فضاهاي خالي بين مبلمان و اثاثيه بيندازيد.
اين راه حل براي كساني كه مي خواهند به قول معروف گوش تا گوش اتاق را فرش پهن كنند، راه حل مناسبي نيست. چرا كه بالاخره بخش هايي از كف اتاق بدون فرش باقي خواهند ماند. استفاده از فرش طرح افشان مي تواند تا حدي اين مشكل را براي افراد مشكل پسند برطرف كند.
از آن جايي كه ترنج وسط در اين طرح فرش وجود ندارد، شما مي توانيد بدون نگزاني از اين كه فاصله مبلمان تا ترنج وسط در چهار جهت فرش متفاوت بشود و تقارن از دست برود، اثاثيه را بر روي فرش خود قرار دهيد. با استفاده از فرش طرح افشان، زيبايي و تقارن چيدمان را در دكوراسيون خانه خود چند برابر كنيد.

حرف آخر درباره خريد اينترنتي فرش طرح افشان كاشان 

اگر تصميم به خريد اينترنتي فرش طرح افشان كاشان داريد، همين الان از طرح هاي موجود در گالري فرش قالي كاشان ، يك فرش را انتخاب كنيد تا در كمترين زمان ممكن و آن را در شهر خودتان و درب منزل تحويل بگيريد. مجموعه قالي كاشان، فرش كاشان را با قيمت ارزان مستقيم از كارخانه براي شما ارسال مي كند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/17 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :